Re: poszukuję sklepów komputerowych - nowy produkt Super Talent PICO

Autor: paszo <paszo_at_op.pl>
Data: Wed 05 Nov 2008 - 12:32:13 MET

> W dodatku wyglada ze oszukuje
> poczytalem sobie regulamin tej "hurtowni" - zaprasza tylko hurt itp
> w regulaminie zapis ze odbiorcy indywidualni to nie tu i zaprasza do
> "zaprzyjaznionego serwisu"
> pendriva@pendriva.pl a jak spojrzec na identyczna www i regulamin
> pendriva@pendriva.pl
> to jasno napisal ze pendriva@pendriva.pl to to samo /i ten sam wlasciciel/
> co hurtownia@supertalent.com.pl
> wiec jaka to zaprzyjazniony serwis? - zamiast napisac ze sklep detaliczny to
> oszukuje potencjalnych hurtownikow ze nie sprzedaje detalicznie.

Nigdzie nikogo nie oszukuję. Wypraszam sobie.

Jak ktoś chce kupować hurtowo to kupuje w hurtowni po niższych hurtowych
cenach.
Ceny hurtowe są niższe, ale nie są publiczne - dostępne po zalogowaniu.
Jak chce detalicznie to w sklepie po cenach detalicznych.

Proste i logiczne.

Sklep www.pendriva.pl zajmuje się sprzedażą detaliczną pendrajwów PICO
firmy Super Talent Technology - to prawda.

Ale informacja ta nie jest w żaden sposób ukrywana przed klientami
Hurtowni Super Talent - jest jasno pokazana w stronie logowania i w
stronie pomocy.

> w dodatku wysyłka tylko po wpłacie na konto - nie ma możliwości wysyłki za
> zaliczeniem itp - smierdzi z daleka - jakby z przekrentow alegro

Nie ma nidzie napisane że nie ma możliwości wysyłki za pobraniem.

Możliwość wysyłki za pobraniem istnieje podobnie jak istnieją różne
sposoby dostawy i różne sposoby płatności - w każdym przypadku jest to
ustalane indywidualnie na życzenie klienta.

> kumpel mial identycznie wygladajacego pena tyle ze z innym nadrukiem - tez
> wodoodporny itp i majac do w kieszeni deszcz go zaskoczyl a mokry pen /po
> wyszuszeniu/ juz nie wstal...
> mysle ze to moze byc taki sam jak ten chinski pen tyle ze z lepszym /innym/
> nadrukiem po prostu.
> /nic nie ujmując oryginalnemu supertalent - mówię o podrobionych/.

Pamięci, którymi handluję są orginalne i pochodzą z USA. Nie wiem co i
dzie kupił Pański kolega, ale na pewno nie byly to orginalne
amerykańskie pendrajwy PICO firmy Super Talent, którymi handluję.