Bluescreen: BAD_POOL_CALLER

Autor: Wojtek <wotik_at_interia.pl>
Data: Wed 05 Nov 2008 - 11:51:41 MET

Witam

Mam taki problem z kompem kolegi: Twierdzi, że ostatnim razem zamknął
komputer poprawnie, nie instalował żadnego nowego softu, sterowników
ani urządzeń, a przy próbie uruchomienia za każdym razem otrzymuje
komunikat:

"Nie można uruchomić systemu Windows XP, ponieważ brakuje
następującego pliku lub jest on uszkodzony: \WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG
\SYSTEM"

PoGoogle'owałem trochę znalazłem coś takiego u Billa:
http://support.microsoft.com/kb/307545/pl co by mogło wskazywać na
uszkodzenie rejestru. Tym samym wg zaleceń odpaliłem kompa z płyty
instalacyjnej i przy próbie odpalenia "Konsoli odzyskiwania" (po
wybraniu instalacji do której chcę się zalogować) za każdym razem
otrzymuję bluescreena z komunikatem BAD_POOL_CALLER (zrzut tutaj:
http://cichecki.net/bad_pool_caller.jpg).
Także po uruchomieniu komputera z płyty instalacyjnej i wybraniu opcji
instalacji systemu, po zatwierdzeniu treści licencji (F8), otrzymuję
bluescreena z komunikatem BAD_POOL_CALLER.
Komunikat STOP: 0x000000C2 (0x00000043 0xZZZZZZZZ 0x00000000
0x00000000), przy czym ciąg "0xZZZZZZZZ" za każdym razem jest inny.

Odłączyłem jedyną zewnętrzną kartę PCI (tuner TV) podłączoną do kompa
- bez zmian.
Sprawdziłem pamięć memtestem - wygląda OK.
Zresetowałem BIOS - bez zmian.

W tym momencie za bardzo nie wiem jak to ugryźć bo ani nie można się
dostać na dysk bieżącej, ani nie można zainstalować "świeżej"
instalacji.

Konfiguracja:
Windows XP Prof. (kolega niestety nie potrafi określić który SP ;-)
MB: Gigabyte GA-M61SME-S2
RAM: Adata DDR2 1GX16
nic nie kręcone

TIA