Re: Dell LS + problem z bateria

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Wed 05 Nov 2008 - 00:03:00 MET

W dniu 2008-11-04 20:07 CeZ__134 napisał/a:
> Witam
>
> Dostalem noteboka j/w.Niestety,dziala tylko na zasilaniu
> sieciowym.:(wczesniej podobno dzialal na bateri),.dzialal..
> A wiec,posiadam do niego dwie baterie,nie wiem w jakim sa stanie ( na jednej
> z nich dzialal ) i teraz pytanie,jak sprawdzic pacjenta,czy nie walnieta sa
> baterie, ,czy cos innego jest uszkodzone ?..W biosie sa jakies opcje
> zwiazane z bateria,ale ich przestawianie nic nie daje.. poradzcie koledzy .!

100 tys. toksycznych baterii

AFP

Wtorek, 4 listopada (09:33)

HP, Dell i Toshiba wycofają z rynku ok. 100 tys. wyprodukowanych w
Japonii baterii Sony do laptopów - wynika z informacji amerykańskiej
Komisji ds. Bezpieczeństwa Produktów i Konsumentów.

Jak podała Komisja (ang. CPSC - Consumer Product Safety Commision),
baterie te są wadliwe - mogą się przegrzać i spalić. Były one
sprzedawane wraz laptopami m.in.: HP Pavilion, Compaq Presario (HP), HP
Compaq, Satelitte (Toshiba), Tecra (Toshiba), Latitude (Dell) i
Inspirion (Dell).

Komputery z wyposażonymi w nie bateriami oraz same akumulatory były
sprzedawane przez firmy od listopada 2004 r. do czerwca 2006 r.

Czytaj dalej tu:
http://finanse.interia.pl/wiadomosc-dnia/news/100-tys-toksycznych-baterii,1205310

--
animka