Re: Urządzenie wielofunkcyjne HP atramentowe jakie?

Autor: Mxer <mxer_at_wp.pll>
Data: Tue 04 Nov 2008 - 14:44:39 MET

Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości
news:gep3lq$7dl$1@news.onet.pl...

> Zasadniczo pampers wymienia serwis gdy drukarka sygnalizuje odpowiedni
> bład (cena ok 80-100zł).
> Użyj google to pewnie znajdziesz chałupnicze metody, bo to akurat prosta
> drukarka jest.
> S.

Niepolecam samemu czyszczenia. Nie dlatego zebym zalowal czy cos. Tasma od
skanera jest z PAPIERU i bardzo latwo ja przedrzec !!! Uwazajcie na nia
bardzo.

Po zdjeciu scanera golym okiem widac gdzie jest pampers.

Operacja "metoda chalupnicza" trwa 30 minut z rozebraniem i zlozeniem.

Jak potrzeba filmu instruktazowego to moge Wam nakrecic :D

Pozdrawiam
Mx