Re: prosty nowy laptop do 1500 zl?

Autor: STranger <pisz_na_at_berdyczow.pl>
Data: Mon 03 Nov 2008 - 23:20:58 MET

Animka pisze:

> Tak btw: niech mi ktoś wytłumaczy jaka jest różnica między laptopem a
> notebokiem?

Nie ma różnicy, to synonimy znaczeniowe obecnie.
Moim zdaniem słowo laptop jest lepsze bo oddaje ideę tego sprzętu.
Laptop = On the top of a lap = Na udzie
Palmtop = On the top of a palm = Na dłoni
A notebook to jakiś tam notatnik, notes... słowo nieprecyzyjne.

A propos notebooka :)
Heh.. właśnie mi się przypomniało jak w poprzedniej pracy ok 8 lat temu
jeden z pracowników Bogdan został przez prezesa, a zarazem właściciela
firmy poproszony na rozmowę. Wyszedł z gabinetu szefa zadowolony i
uśmiechnięty po 20 minutach i podpytywany pochwalił się w sekretariacie,
że dostał awans na stanowisko kierownicze na placówce a prezes obiecał
mu szereg rzeczy. (A prezes był wyjątkowo niesłowny, obiecywał,
poklepywał ludzi po ramionach a potem miał ich w gdzieś i nie pamiętał
co im obiecywał, ale Bogdan jeszcze o tym nie wiedział bo pracował
dopiero 4 miesiące i nie miał kontaktu z prezesem zbyt czesto)

Bogdan się chwalił m.in., że prezes obiecał że wkrótce kupi mu nowego
notebooka który mu sie przyda na nowym stanowisku kierowniczym.
Nooo.. zrobiło to wtedy na wszystkich wrażenie, bo nikt poza prezesem i
jego człowiekiem od przelewów bankowych nie miał służbowego notebooka w
tej firmie, hehe. Komputery były, ale stacjonarne.
Minął tydzień, w trakcie którego Bogdan brylował w firmie jako nowy
"kierownik" placówki położonej poza siedzibą firmy. W końcu po tygodniu
został poproszony ponownie na rozmowę do prezesa i po 5 minutach
czerwony na twarzy wyszedł z gabinetu z nowiutkim notebookiem od
prezesa... czyli dużym grubym czarnym notesem papierowym, :D

--
pozdrawiam
STranger