Re: UPS APC Smart 700

Autor: Zbychu <grupy.dyskusyjne._at_.wp.pl>
Data: Mon 03 Nov 2008 - 18:33:45 MET

Artur(m) napisał(a):
> Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w
> wiadomości news:geiau0$55t$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> teraz
> Kolega zrozumie ze do "0V" a to jak wiemy jest niedopuszczalne
> "do zera" czyli do momentu wyłączenia UPS-a czyli do najwyżej

To już wiem, bo wszystkie źródła raczej się w tym zgadzają. Ciągle tylko nie
mogę rozgryźć tej kalibracji. Jedni mówią że właśnie przez rozładowanie,
inni że z poziomu oprogramowania Power Chute, a inni że z poziomu jakiejś
konsoli, bo te dwa sposoby są nieskuteczne i że trzeba coś tam pozmieniać w
"biosie" ups'a. Akumulatory już w drodze. Zobaczymy.

Pozdrawiam

--
Zbychu
------