Re: prosty nowy laptop do 1500 zl?

Autor: STranger <pisz_na_at_berdyczow.pl>
Data: Mon 03 Nov 2008 - 16:56:35 MET

Radosław Sokół pisze:

> A ja używam i wcale cienko nie widzę. Poza tym RAM jest
> tani jak barszcz, można rozszerzyć.

Masz 1GB RAM w laptopie i na nim "śmiga" Vista? :)
Da się na tym pracować?? :-o

> Celerona w notebookach unikać jak ognia.

Dlaczego? Prądożerne czy inny powód?

> Obawiam się, że w "tanim" segmencie każdy producent jest do
> kitu.

:) No tak... ale jak sie nie ma pieniędzy na lepszego laptopa to trzeba
się zadowolić gorszym i tańszym.
Czyli w tanim segmencie radzisz nie sugerować się firmą, tylko zwrócić
uwagę wyłącznie na parametry i cenę?

--
pozdrawiam
STranger