Re: GA-EP35-DS3 vs GA-P35-S3G

Autor: CeBeR <precz_z_sekcijanstwem_at_gazeta.pl>
Data: Mon 03 Nov 2008 - 11:17:23 MET

Leszek K. pisze:

> No popatrz. A u mnie wchodzê w menad¿er urz±dzeñ i co widzê:
> Intel(R) ICH9 SATA AHCI Controller
> Dostawca sterownika Intel
> Data 2007-09-29
> Wersja 7.8.0.1012
> A wszystkie znaki na niebie i ziemi mówi± mi, ¿e jednak mam XP a nie Vistê.

Podaj jeszcze z ³aski swojej "Identyfikator wyst±pienia urz±dzenia" z
zak³adki "Szczegó³y" w³a¶ciwo¶ci tego kontrolera w mened¿erze urz±dzeñ.
ICH9 w trybie AHCI to PCI\VEN_8086&DEC_2923 i takiego urz±dzenia Intel
Matrix Storage Manager bez edycji infa nie zainstaluje...
Nie napisa³em ¿e siê nie da tego zrobiæ - zainstalowa³em AHCI zaraz po
kupnie GA-P35-S3 z rok temu, ale w³a¶nie dziêki modyfikowanym
sterownikom - sam Gigabyte w manualu precyzuje, ¿e AHCI dzia³a jedynie
pod Vist±...