Re: ranking "markowości" producentów laptopów

Autor: STranger <pisz_na_at_berdyczow.pl>
Data: Mon 03 Nov 2008 - 10:10:52 MET

G Nowak pisze:
> [...]
>>> 2. Firma Y -//-
>
> Gdyby bylo to takie proste firmy od 2 w dol listy juz by nie istnialy.

Hmm... a nie jest tak, że te firmy "mniej prestiżowe" jednak dobrze się
mają ponieważ sprzedają w sumie to samo po trochę niższych cenach? Tak
samo jak na rynku motoryzacyjnym.

Ale które marki laptopów są te mniej prestiżowe, a które są te bardziej
prestiżowe? :)

--
pozdrawiam
STranger