Re: temperatura ati 4850 a zwisy

Autor: Picia <picia_at_op.pl>
Data: Mon 03 Nov 2008 - 09:18:12 MET

> Miałem takie same objawy jeżeli nie identyczne. Okazało się że to wina
> modułu pamięci RAM. Po wymianie zniknęło jak reką odjął.

He he nie małpuj. Dziwna sprawa bo własnie takie objawy zaczeły się dziać
własnie jak zmieniłem 8800GTS na 4850. Też myslałem że karta, że pamięci bo
to typowo hardwarowy problem. Przetestowałem Memtestem, Prime, i
benchmarkiem do grafiki i wszystko było OK. Ale zauważyłem że raz mi się
zamroził jak wyskoczyło okienko a aktualzacją bazy sygnatur. Odinstalowałem
Eset i problemy znikły. A wieszał mi się kilka razy dziennie najczęściej
podczas braku aktywności.

--
Piotr