MediaCenter

Autor: Marcin K. <mkane_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 02 Nov 2008 - 18:15:13 MET

Witam wszystkich,
   Poczytałem sobie o różnych MediaCenter i pokusiło mnie żeby spróbować
złożyć dla siebie urządzenie All In One.
   Jednak po głębszej lekturze muszę przyznać, że się trochę pogubiłem i
dlatego zwracam się do grupy o pomoc w złożeniu idealnego MediaCenter.
Chodziłoby o złożenie kompletnej konfiguracji.
Właściwie miałoby to być coś ala PopcornHour czy TVIX 6500 ale z WiFi i
napędem BD.

Założenia:
1. PC w obudowie HTPC (Asus Pendit?)
2. wszystko wspierane sprzetowo (H.264) - jakas karta ATI HD?
3. HDD
4. Odtwarzanie DIVX, MPEG, MKV wszystko z polskimi napisami
5. Napęd DVD/BD (odtwarzanie DVD, BD)
6. Odtwarzanie bezpośrednio z kompa "domowego" po WiFi (tak, wiem ze
content HD nie pójdzie :))
7. HDMI, Optical, USB, WiFi, LAN
8. Odtwarzanie z USB z partycji NTFS
9. System obojetny o ile spełni powyższe warunki

Ciekawe jak to wyjdzie cenowo ZVICO TVIX 6500 (1000) + dysk 500GB (220)
+ Naped BD (600) wychodzi ok 1800 a słyszałem ze taki MediaCenter można
złożyć za ok 1200 no i mamy tylko 1 urządzenie.

A może są już takie gotowe zestawy albo jakaś firma zajmuje się ich
składaniem?

Dziękuję z góry za pomoc,
   Marcin K.