Re: skaner + drukarka + wifi

Autor: zyli <zyli_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 02 Nov 2008 - 17:30:26 MET

BQB pisze:
> Poszukuję jakiegoś multiurządzenia, które miałoby w sobie skaner i
> drukarkę, fax niekoniecznie, ale aby była możliwość skanowania przez
> wifi. Mam obecnie HP C4380 i jest to dziadostwo. Mógłby ktoś polecić coś
> innego?

Brother.
Nie mam co prawda urządzenia wielofunkcyjnego, ale drukarka laserowa
wifi działa bardzo dobrze.
Z urządzeń wielofunkcyjnych np.:
http://www.brother.pl/g3.cfm/s_page/73190/s_level/29260/s_product/DCP770CW
Brother jako jedna z niewielu firm ma na swej stronie sterowniki do
Linuksa, zerknij:
http://solutions.brother.com/linux/en_us/download_scn.html
http://solutions.brother.com/linux/en_us/download_prn.html
W przeciwieństwie do HP, który tak mocno się chwali w mediach jak to
wspiera Linuksa. Na stronach HP nie uświadczysz informacji nt współpracy
z Linuksem.
Tak, że polecam Brothera.