Re: Laptop do serwisu jak ukryć HD ?

Autor: Andrzej Lawa <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Sat 01 Nov 2008 - 20:06:00 MET

, pisze:
> Musze wysłać do naprawy gwarancyjnej Laptop .
> Problem w tym że mam bardzo dużo ważnych informacji i programów na dysku
> twardym przegranie ich na inny dysk odpada a dysku wyciągnąć przecież nie mogę.

Znaczy się masz ważne informacje i programy w jednej jedynej kopii na
dysku komputera przenośnego?

ROTFL

> Pytanie w jaki sposób zabezpieczyć twardy dysk aby był tylko sysytem na

Zatrudnij jakiegoś konsultanta ds. bezpieczeństwa komputerowego, bo sam
nie masz kwalifikacji.

Skopiowanie dysku na inny zewnętrzny to sprawa trywialna dla człowieka
mającego choćby minimalne pojęcie o komputerach.

Skąd jesteś? Mogę ci zaproponować korzystną cenę ;->

BTW: "zerowanie" dysku to dość standardowa procedura serwisów. Które
NIGDY nie gwarantują zachowania danych.