Re: Drukarka HP 5150 nie wykrywa pojemnika

Autor: Marek <marek_at_freelancer-it.org>
Data: Sat 01 Nov 2008 - 16:38:55 MET

> Wyczysc styki w karetce. Ale nie woda. Najlepiej izopropanolem ale to
> niestety trzeba miec.
>
> Jak nic nie da to juz gorzej.

Spirytus wypiłem w trakcie, a został mi tylko perfum ADIDAS.
Czyściłem te styki i nic nie pomogło, chociaż z bliska one już były
czyściutkie.
...ale jest coś w tym co mówisz, bo jak przetarłem (adidasem) styki na
czarnym, który działał dobrze, a był lekko ufajdany od tuszu, to o dziwo za
pierwszym razem nie chciał również pójść, tzn wyskakiwał "błąd kartridża"

Jeśli warto to mogę kupić jeszcze jeden spirytus, o ile twoim zdaniem się
nadaje...