Re: podswietlenie klawiatury na laptopie

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sat 01 Nov 2008 - 13:38:41 MET

> Jak dla mnie jest OK - słabo, ale w zupełności wystarcza. Zresztą tu
> chodzi raczej o to, by klawiatura była na tyle widoczna, by widząc ją
> kątem oka pewnie trafiać w klawisze, a nie by szukać literek.

dokladnie tak, to ma byc takie oswietlenie zeby bylo widac litery na
klawiaturze a nie swiecilo jak latarka :)
wystarczy w supelnosci takie oswietlenie, pracowalem na tym w nocy i da sie
spokojnie pisac na klawiaturze.
ale za latarke oczywiscie sluzyc nie moze :)

ale tutaj chodzi o ergonomie pracy, oswietlenie klawiatury i dodatkowo maly
pobor pradu zeby bateria nie wyladowywala sie momentalnie.
wiem ze od pewnego czasu nikt na to nie zwraca uwagi bo notebooki kupuja do
domu, non stop pod pradem i 17"matryca oraz wypasiona grafika ciagnie tyle
pradu ze 20W halogenik bylby akceptowalny przez milosnikow "mobilnosci" 4 kg
notebookow:)

ale sa nadal ludzie ktorzy naprawde potrzebuja mobilnych notebookow ktore
pracuja po 3-5 godz na bateri i korzystaja z nich w pracy a nie lansujac sie
przed rodzina ze oni tez juz maja notebooka :)

--
pzdr
piotrek