P³yta ASUS M2N-MX SE/S problem

Autor: Przemek <przekor1_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 01 Nov 2008 - 11:42:20 MET

Witam
Pod³ugiej analizie gdzie w±tek wsadziæ doszed³em, ¿e jes to wina sprzêtu a
wiêc do rzeczy.
Mowa bêdzie o:
p³yta: ASUS M2N-MX SE/S (jaki¶ wynalazek bo na stronie asusa nie ma mowy o
niej)
procek: AMD Athlon Duo Core x2 64 5000+
dysk 200GB WD SATA II
Kumpel przywióz³ komputer stacjonarny firmy Hyrlcan z Niemiec dla córki ale z
preinstalowana Vist± Home Premium OEMAct. Poprosi³ mnie czy by mo¿na wgraæ do
niego ale polsk± wersjê. Zgodnie z tym, ¿e dalej bêdzie legal zabra³wm sie do
pracy. Dysk by³ wstêpnie tak skonfigurowany, ¿e pierwsza partycja jakie¶
240GB partycja C a oko³o 7GB na obraz Wndy ukryta.
Zabra³em siê do instalacji, bootowanie z DVD i do momentu gdy ma siê pokazaæ
plansza z wyborem kraju, regionu i uk³adem klawiatury ale ma³y zielony pasek
postêpu zatrzyma³ siê. Pare prób na nowo i to samo. Spróbowa³em wiêc z XP ale
w momencie gdy ma siê pojawiæ umowa licencyjna te¿ siê zatrzymuje i w lewy
górny rogu tylko miga kursor. Kombinowa³em z ustawieniami w biosie ale nic
nie pomaga. Moim zdaniem producent co¶ wmanipulowa³ w BIOSie. Co wy na to
Drodzy Forumowicze.
Dodam, ¿e dysk wykasowa³êm ca³kowicie i nie mam te¿ oryginalnego obrazu.

--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/