Re: Automatyczny start po wyłączeniu komputera

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Sat 01 Nov 2008 - 01:56:26 MET

>Użytkownik "Dobrzyk" <dobrzyk@gmail.com> napisał w wiadomości
>
>Koledzy pomóżcie bo już mi ręce opadają.
>Po każdorazowym wyłączeniu sprzętu na Vista UItimate 32 poprzez start/
>zamknij/zamknij komputer wyłącza się na 2 sekundy i za chwilkę włącza
>się samoczynnie.
>
>Podpowiedzcie proszę gdzie szukać przyczyny.
>
>Mój konfig:
>
>Barebone Shuttle XPC SX38P2 Pro
>Intel Core 2 Quad Q9300 2.5GHz
>ASUS GeForce 9600GT 512MB DDR3/256bit
>2 x Kingston 2GB 800MHz

BIOS: power management (lub podobne) - wylacz wake on lan (WOL) i wszystko
zwiazane z wlaczaniem przez klawiature mysz i usb.

jezeli powyzsze nie pomaga to:

VISTA: menedzer urzedzen (sprzet) odszukaj wszystkie koncentratory usb i
odznacz/zaznacz (najpierw odznaczasz, sprawdzasz a pozniej zaznaczasz i
sprawdzasz) "zezwalaj komputerowi na wylaczenie tego urzadzenia w celu
oszczedzania energii", wejdz rowniez we wlasciwosci klawiatury i myszy i
odznacz tam: "zezwalaj temu urzadzeniu na wyprowadzanie komputera ze stanu
wstrzymania".

--
doom3