ketiv pisze:
> Sprzedawca nie chcial przejac mi jej na serwis, twierdzac ze mysz pod
> windowsem dziala i nie ma podstaw do reklamacji, wobec czego przy
> kolejnej wizycie chcialbym sie "wykazac" wiedza na ten temat.
Powiedz temu sprzedawcy, że jego zasranym obowiązkiem jest przyjąć
sprzęt i wysłać do serwisu, on nie jest rzeczoznawcą ani
dyplomowanym/certyfikowanym serwisantem tejże firmy, aby stwierdzać
uszkodzenie bądź nie sprzętu tej firmy, a jeśli mu to nie odpowiada, to
spytaj go o numer do PIHu. Możesz jeszcze zgłosić niezgodność towaru z
umową. To, że sprzęt działa, to nie znaczy, że działa zgodnie z podanymi
parametrami ;-)
-- bqb znaczek wiadomo jaki bqb wiadomo co plReceived on Sat Nov 1 01:05:04 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 01 Nov 2008 - 01:51:01 MET