Re: Uśmierciłem płytę nowym BIOSEm, co teraz?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Fri 31 Oct 2008 - 21:22:53 MET

Olek <olo@usuntodigitalline.eu> wrote:

> co Ty powiesz :) robi tak wielu producentów nie tylko budżetówek -
> pierwszy lepszy model DFI - LANPARTY DK X48-T2RS

            To tylko jasno pokazuje, ze wszystko psieje i producenci za pare
centow urwanych w "demokratycznych" Chinach zjedza wlasne odchody nie
zwazajac na wypracowana wczesniej marke. Skoro DFI jadac na dawnych
opiniach o Lanparty robi takie oszczednosci w czasach tych calych X/P
chipsetow dla LGA775 to ja juz niczemu sie nie dziwie - ostatni raz
wybieralem plyte jeszcze w czasach S939 i schylku SocketA i to byl wtedy
przejaw nadmiernego, krotkowzrocznego ciecia kosztow od kiedy userom dalo
sie "ostra amunicje" czyt. kod biosu i program do jego samodzielnego
flashowania z blogoslawienstwem producenta ;P

--
Pozdrawiam, Michal Bien
#GG: 351722 #ICQ: 101413938