Re: UPS APC Smart 700

Autor: Zbychu <grupy.dyskusyjne._at_.wp.pl>
Data: Fri 31 Oct 2008 - 18:43:26 MET

MC napisał(a):
> Użytkownik "Zbychu" <grupy.dyskusyjne.@.wp.pl> napisał w wiadomości
> Ten APC jest nowy? Pewnie baterie też są wiekowe.

Apc jest wiekowy, ale wg sprzedawcy baterie miały być nowe, czyli teraz
miałyby 2 lata.

Pilnie potrzebuję info jakie aku kupić, bo dzisiaj pokazuje już tylko 7 min.

Czy brać Csb (45 pln) czy jakieś tańsze (35 pln)?
Czy 7 Ah czy może 9? (60 pln)
Czy może te o wydłużonej żywotności? (75 pln)

Pozdrawiam

--
Zbychu
------