działanie sensora myszki optycznej

Autor: ketiv <ketiv_at_o2.pl>
Data: Fri 31 Oct 2008 - 12:20:14 MET

Witam

Na jakiej zasadzie działa sensor w wzmacniajacy/wygaszający diode w
myszce optycznej?

Krótko OCB.
Uzywana przeze mnie 2mce myszka optyczna Logitech LX3 przestala mi
dzialac precyzyjnie (z dnia na dzien)- szczegolnie bylo to widoczne w
grach wymagajacych szybkich płynnych ruchow. Zauwazylem że myszka "nie
świeci" od spodu jak wcześniej- tzn swieci słabo (jak po wygaszeniu przy
dluzszym czasie bezczynnosci) i nie "zapala sie" mocniej przy
ruchu/zblizeniu do powierzchni.
Sprzedawca nie chcial przejac mi jej na serwis, twierdzac ze mysz pod
windowsem dziala i nie ma podstaw do reklamacji, wobec czego przy
kolejnej wizycie chcialbym sie "wykazac" wiedza na ten temat.

--
Pozdrawiam,
WK