Re: Laptop do 4tys.

Autor: esperanto <esperanto_at_poczta.fm>
Data: Fri 31 Oct 2008 - 11:35:49 MET

"Lap" <norkomp@gmail.com> wrote in message
news:gedrkj$96l$1@mx1.internetia.pl...
> Prosze o doradzenie.
> Planuje zakup laptopa w cenie do 4tys.
> Ma on miec przynajmniej 17cali matryce a 19 mile widziana dajace spore
> rozdzielczosci.
> Pamiec przynajmniej 2GB
> Dysk koło 500GB
> Procesor C2D
> Karta grafiki dajaca czasem zagrac dla relaksu we w miare nowe gry.
> Wbudowana kamerka i chetnie czytnik linii papilarnych
> Glowne zastosowanie laptopa to internet , filmy , amatorska obrobka
> fotografii, czasem gry, biuro,
> Mile widziana tez klawiatura numeryczna.
> [...]

witam

mysle ze w zupelnosci spelni twoje potrzeby ta maszynka
http://www.acer.pl/public/page4.do?link=oln56.redirect&dau22.oid=40148&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=13&CountryISOCtxParam=PL&LanguageISOCtxParam=pl&ctx3=-1&ctx4=Polska&crc=899888740#inu57_56049
ASPIRE 6935

Widzialem go w promocji w Mediamarkt oraz MAKRO za cene 3000zl

Pozdrawiam