Re: kable DVI...

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Fri 31 Oct 2008 - 08:03:32 MET

> ..hmmm.... to po co są : DVI-D (sigle link) i DVI-D (dual link), ma to dla
> jakieś zastosowanie?? Nie jest to chyba sztuka dla szuki??

"pan czyta i pan nie rozumi"...
ten drugi moze przeniesc dodatowe pasmo (czyli x2),
zeby osiagnac wyzsza rozdzielczosc - czy to tak ciezko bylo zrozumiec? :)

> jenocześnie, a kabla DVI nie było w komplecie (Samsung)i chce dokupić
> takowy.

jaki to model samsunga, ze dali tylko zasilajacy i vga?
w tym nowym lg dali mi oba - vga i dvi (single)

> Warto dać więcej za dual link czy single link w zupełności wystarczy?

dual 1.8m w sklepie pod domem 20zl,
single nie spotkalem, ale jak nawet bylby za 15zl
to co tu doplacac? 0..5zl?! uolaboga, majatek :)