Grafika do pogrania w 1920x1200 ?

Autor: Adam Szewczak <horses_at_usuń.poczta.onet.pl>
Data: Thu 30 Oct 2008 - 21:07:37 MET

Hej.

Hmm moze ktos bedzie bardziej zorientowany :)

Chcialbym sobie czasami pograc, ale jest problem bo natywnie monitor chodzi
w 1920x1200. Jakis czas temu kupilem Radeona HD3450 256Mb. Ale np Test
Drive sie tnie ;/

Jest tylko maly zonk, karta musi byc Low Profile i ta 3450 to byla jedyna
ktora przynajmniej ja znalazlem a i tak trzeba bylo ja zamawiac specjalnie.
Jest cos "mocniejszego" ?

W razie czego reszta specyfikacji to Intel C2Q 6600, 4 Gb RAM, plyta na G33.

PZDr
Adam