Ile godzin Backlight Hours w waszych HP 2207h ?

Autor: Marcin Kalicki <marcinklc.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 30 Oct 2008 - 13:26:34 MET

Witajcie
Kupiłem wczoraj monitor HP 2207h w sklepie internetowym H&B w Warszawie,
zaglądnołem do menii OSD, patrze, oczom nie wierze, monitor ma na 2 908 godzin
pracy. Menu OSD -> poprzez Information -> Backlight Hours. Wychodzi na to że
monitor ze sklepu pracował licząc 8 godzinny dzień pracy ponad 1 rok i 3
miesiące !!!. Sprawdzałem w internecie jeden Niemiec po kupieniu na tym samym
monitorze ma 00002 godziny pracy. Chciałbym się dowiedzieć, jeśli ma ktoś taki
sam monitor lub z tej samej serii Pavilionów ile ma już godzin pracy zaraz po
kupieniu albo ile godzin po jakim czasie od kupienia.

Pozdrawiam