Re: drukarka laserowa mon, cicha w trybie gotowości, LPT lub LAN

Autor: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here_at_go2._and_here_.pl>
Data: Thu 30 Oct 2008 - 09:09:38 MET

Dnia 29-10-2008 o 16:00:44 Kamil Frydryszek <kamil@softrade.com.pl>
napisał(a):

> Witam,
>
> Pilnie poszukuję nowej drukarki laserowej mono, która jest cicha w trybie
> gotowości. Obecna drukarka używana w jednym z działów mojej firmy drukuje
> dobrze, tylko po wydrukowaniu jednej strony 4.5 minuty pracuje
> wentylator i
> to bardzo denerwuje użytkownika. Z tego co się orientuję większość nowych
> drukarek laserowych tak działa, ale może ktoś z Państwa mógłby podzielić
> się doświadczeniem na ten temat?
>
> Czy np. coś takiego:
>
> http://www.oki.com.pl/fcgi-bin/public.fcgi?pid=5&cid=119&pdflag=1&prid=600

> [...]

Rozumieć dosłownie. Czyli po przyłożeniu ucha do obudowy słychać lekkie
mruczenie...

Te 53 dB w trakcie druku to deklarują prawie wszyscy. W pracy mamy
Brothery HL 5240 (też 53 dB) i panie są zadowolone - szum słychać tylko
podczas drukowania (czyli ze 3 sek. przed i 3 sek. po wypluciu strony).
Poza tym - błoga cisza. Polecam.

--
Brak sygnaturki.