Re: IDE->CF problem

Autor: Yyy <yts_at_meansoxygen.o2.pl>
Data: Thu 30 Oct 2008 - 01:33:00 MET

grapeli23 <grapeli23@myhost.pl> wrote in
news:geau3b$ce9$1@atlantis.news.neostrada.pl:

> A wiedze swa opierasz na ...?
> Takowych wynalazków uzywalem w roku 1999.

owszem bylo tam cos takiego ale OIP to raczej w powijakach, trzeba bylo
wkompilowywac w jadro zewnetrzne i nie do konca sprawdzone sterowniki

jesli masz jakies dobre wiesci w tej dziedzinie to poprosze o szczegoly

> Czy windows doczekal się juz mozliwosci uruchomienia na systemie plików
> w trybie tylko do odczytu?

czy daloby sie /var umiescic na RAMdysku?

a /boot /usr /etc podmontowane do plikow ze skompresowana zawartoscia?

cos jakby knoppix lecz optymalnie skrojony do potrzeb/sprzetu i z aktualnym
oprogramowaniem

no wlasnie, bylby problem z uaktualnianiem programow

mazylby mi sie slackware (ze wzgeldu na minimalistyczna filozofie) wraz z
jego narzedziem automatycznego update
lecz zainstalowany na skompresowanym systemie plikow...

--
Y?