Re: IDE->CF problem

Autor: Andrzej Lawa <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Thu 30 Oct 2008 - 00:37:30 MET

Yyy pisze:

> czy taki "dysk" na CF mozna dowolnie formatowac, zakladac partycje, oznaczac
> ktora jest boot-partycja i inne dowolne rzeczy ktore oferuje np. PQmagic?

A czemu nie? Z punktu widzenia komputera czy systemu operacyjnego nie
jest istotne, jak fizycznie jest skonstruowany dysk IDE.

Ty myślisz, że te wszystkie cylindry, głowice i sektory widoczne w BIOS
mają jakikolwiek związek z rzeczywistością? ;)

PS: oczywiście przez "formatowanie" rozumiesz, mam nadzieję, stosowne
zapisywanie danych w strukturach logicznych dysków logicznych na danym
dysku fizycznym - bo formatowanie niskopoziomowe (takiej, jak np. w
przypadku dyskietek) dysków IDE zasadniczo nie dotyczy.