Re: MONITOR - JAKI WYBRAC ROZMIAR i MODEL

Autor: ChOpLaCz <choplacz_at_gazeta.pl>
Data: Wed 29 Oct 2008 - 23:04:36 MET

> Tragedia... Testowałem pivot w praktyce na różnych monitorach "domowych"
> i szczerze mówiąc, chyba nigdy nie zrozumiem tych, którzy piszą, że obraz
> na matrycy TN obróconej o 90 stopni jest do zaakceptowania.

No właśnie! Z tego co słyszałem (i zaobserwowałem osobiście) "optymalną
jakość" odbioru osiągamy, gdy linię wzroku mamy utrzymaną na wysokości
górnej krawędzi matrycy. Jeżeli linią wzroku zjedziemy niżej - obraz traci
na jakości. Ilekroć dla rozluźnienia popuszczę teleskop w fotelu i klapnę 10
cm niżej - od razu to widzę!!! Nie wyobrażam sobie zatem, obrócenia ekranu
panoramy typu 22' - 24' w pivot. Musiałbym chyba siadać na stołku barowym
;). Do tego, obecnie w układzie "normalnym" mam monitor na "nodze"
opuszczony niemal na maxa. Chcąc stosować obrót (a nie ustawić na stałe
pion) musiałbym jeszcze dzwigać monitor wyżej (bo fizycznie nie obróci się
on nad blatem biurka). Dlatego w głowie mi się nie mieści pionowa panorama
(już długa!) i jeszcze dźwignięta w górę w stosunku do tego, co mam teraz.
Dlatego pytam...

pozdrawiam