Re: MONITOR - JAKI WYBRAC ROZMIAR i MODEL

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 29 Oct 2008 - 21:35:33 MET

zly pisze:
> Naprawde? Skad ta informacja.

Codziennie pracuję zarówno na takim i na "kwadratowym" monitorze (19 i
22 cale) - wnioski po kilku miesiącach są bardziej niż oczywiste,
naturalnie na korzyść panoramicznego. Z resztą wystarczy przeanalizować
GUI współczesnego software'u, od Visty i Office począwszy, a na
specjalistycznych narzędziach (np. AutoCAD, Photoshop, Visual Studio)
skończywszy. Panoramiczny ekran jest znacznie bardziej praktyczny,
rzekłbym nawet, że w każdej aplikacji. Jest też bardziej naturalny dla
wzroku (wbrew pozorom osób, które od lat pracują na monitorach
niepanoramicznych).

> Powaznie mowie, gdyby nie to co napisales,
> nawet bym na to nie wpadl.

Też bym nie wpadł, dopóki nie zacząłem pracować na panoramicznych i
zobaczyłem, jak bardzo to jest wygodne :-)

--
_PSYLO_       |  http://www.cafepc.pl
Gad: 5563748  |