Re: Reinstalacja systemu - lenovo ThinkPad r61

Autor: Adam M. <co.sie.gapisz_at_w.moj.adres>
Data: Wed 29 Oct 2008 - 18:11:54 MET

W artykule
news:84cc5ccd-c4ba-4564-a682-c0c909de1b98@l62g2000hse.googlegroups.com,
niejaki(a): Luiza z adresu <luizka@gmail.com> napisał(a):

> Wiem jak zrobić reinstal z płyt recovery CD, ale nie chce zgrywać
> danych na zewnętrzne nośniki
> i od nowa tworzyć partycji, chce sformatować tylko C i zainstalować
> win xp, żeby nie utracić ukrytej partycji
> i wolałabym nie używać już starego sposobu z piracką płytą z win i
> robić to jak na normalnym pc.
> To już chyba wiesz co mam na myśli i wiesz jak to zrobić? :)
>
> Instrukcji obsługi nie posiadam niestety :( a na stronie lenova nie ma
> zbyt wielu informacji.
>
> Pozdrawiam, Luiza

może to w czymś pomoże:

przeczytaj na tym forum http://forum.laptopy.info.pl/viewtopic.php?t=17158
część pierwszego posta o temacie:
"Czysta instalacja systemu Windows XP z partycji Recovery z podziałem na
partycje i zachowaniem funkcjonalności niebieskiego guzika ThinkVantage"

Uwaga dla osób ze słabym łączem: dużo obrazków!

--
pozdrawiam
Adam M.