Re: Kto uzywa recovery card?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Wed 29 Oct 2008 - 17:30:35 MET

Dnia 2008-10-29 11:41, Użytkownik Norbert napisał:

> Gdzie one gromadza zalogowane zmiany na dyskach? Czy zwalniaja prace
> komputera? Na jakim poziomie odbywa sie przechwytywanie zmian na dysku, na
> poziomie systemu czy kontrolera dysku?
> Uzywa to ktos z Was i moze wyrazic opinie o niezawodnosci?
> Bardzo mnie to zaciekawilo, a w materialach marketingowych nie ma
> konkretow.

System dokonuje zapisu na dysk poprzez kartę.
Faktycznie oprogramowanie karty decyduje co i kiedy zostanie
zapisane na dysk.
Do domu nie bardzo użyteczne poza przypadkami współdzielenia
kompa z jakimiś dzieciakami, natomiast we wszelkich kafejkach
internetowych i klubach jest to sprzęt nieoceniony.

Pozdrawiam