Re: jaka dobra czarna obudowe?

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Wed 29 Oct 2008 - 13:16:51 MET

Użytkownik "doom3" napisał:
> Polecam: Chieftec BH-01B-B-B 450Watt <--- rewelacja i zarazem rewolucja,
> zlozylem juz 7 kompow na tej obudowie i w tej cenie ok 340 zł (z
> zasilaczem) imho nie ma sobie rownych pod wzgledem estetyki, wykonania i
> zastosowanych patenetow.

Też zawsze składam w obudowach Chiefteca, ale polecam dorzucić 100zł
i zrezygnować z seryjnego zasilacza, a w jego miejsce wstawić Corsaira
lub Seasonica. Reklamacji i narzekań zero.

A osobiście mam Chiefteca z serii LCX, czarnego ze srebrnym siatexem
z przodu, z zasiłką Seasonic S12 430W i też jestem zadowolony.

Pozdrawiam.
.Peeter