maskowanie IP

Autor: <strzalkowski_at_gmail.com>
Data: Wed 29 Oct 2008 - 09:08:48 MET

Witam,

Mam problem z Ventrilo (taki programik do komunkacji glosowej, glownie
w grach). Nie moge polaczyc sie z serwerem znajomych (chociaz inni sie
lacza). Odlaczalem juz wszystkie firewalle, przepinalem router,
forwardowalem porty - bez skutku.

Zainstalowalem malutki programik Hotspot Shield i - o dziwo - dziala!
Niestety, efektem ubocznym tegoz programiku jest zwolnienie mojego
internetu do szybkosci slimaka. Wydaje mi sie, ze sie udalo polaczyc z
serwerem, bo HS maskuje moj IP (a dokladniej podmienia na
amerykanski).

Czy da sie jakos podmienic IP ale tylko dla jednej aplikacji (dla
Ventrilo)? Probowalem jakiegos randomowego proxy tunnelera, ale
aplikacja wogole nie chciala sie laczyc.