Re: Laickie pytanie o RAM

Autor: Solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Tue 28 Oct 2008 - 22:52:10 MET

de Fresz pisze:

> No wiec przy takich zalozeniach, jak szybkie powinny byc pamieci (MHz),
> jakie CL, na co jeszcze zwrocic uwage?

W skrócie. Im więcej MHz tym lepiej. Ale nie ma sensu więcej, niż
obsługuje płyta główna. Im mniej CL tym lepiej, ale nie daje to jakiejś
gigantycznej różnicy, więc nie ma co przepłacać.
Można zwrócić uwagę na radiatory. Jak się wkłada 4 kości, mogą się
pokłócić z dużym radiatorem na procku.

> Jakie firmy robia dobre, stabilne i nieprzeplacone kosci? Kingstona
> znam, ale ten tez ma rozne serie, pojecia nie mam czym sie rozniace.

Geil, Patriot...

--
Solar             www.solar.blurp.org              GG 1834424
"Nie podobało mi się, że inteligentni ludzie wierzą tylko dlatego,