Re: IDE->CF problem

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Tue 28 Oct 2008 - 21:01:08 MET

Mikolaj Tutak pisze:

> Po na 99.99% twoja karta dzialala w trybie PIO (max. 16.6MB/s) - zobacz
> jakie jest zuzycie procesora przy kopiowaniu. Moglbys sprawdzic najpierw
> czy masz właczone (U)DMA, bo takie dyrdymaly zostana w archiwum grupy...
Na 99.99% nie działała w trybie pio, bo a) hdparm -i tak nie pokazywał
b) przy odczycie (testy choćby hdparm) wychodziło na poziomie 30-32MB/s.
Marnie dopiero było podczas wrzucania na kartę większego pliku, np 1GB z
innego (zwykłego) dysku, z którego nie ma problemu z odczytem >90MB/s
(np seagate 7200.11). W drugą stronę (CF > dysk) szło jak wyżej, koło
30MB/s, zgodnie z testem odczytu cf, bo wydajność zapisu hdd też jest
wystarczająca by tyle danych przyjąć.