Re: Zakup mocy obliczeniowej

Autor: =Marcos= <marcos_at_wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info>
Data: Tue 28 Oct 2008 - 15:46:40 MET

> Czy istnieje cos takiego jak wykupienie mocy obliczeniowej od instytucji
> ktore dysponuja superkomputerami? KOnkretnie chodzi mi o mozliwosc klient
> serwer, czyli lacze sie z jakims serwerem i moj komp dostaje kopa
> obliczeniowego x1000.

Na chłopski rozum, żeby wykorzystywać 1GHz obcego kompa "ot tak", np. do
grania, trzebaby mieć łącze do niego 1Gbit (albo 8Gbit?).
Bardziej realne jest wykorzystanie typu: masz skomplikowane rzeczy do
obliczenia, które same w sobie nie zajmują dużo miejsca (np. szukanie liczb
piewszych, generowanie fraktali), ale wymagają dużej mocy obliczeniowej. Ale
to też nie będzie "ot tak", pewnie trzeba będzie wyprodukować jakąś
dedykowaną do danego zastosowania aplikację.

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]