Re: UMPC - wrazenia

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Tue 28 Oct 2008 - 08:10:07 MET

ZASK pisze:
> Najbardziej oczywiscie podobal sie HP Mini note 2133 - jakosc, swietnie
> wykonany i zaskakujaco duze klawisze, klawiatura niemal jak w 15-calowym
> notebooku !

Niestety póki co wydajność na procesorze VIA całkowicie beznadziejna. O
HD nawet nie ma co marzyć, a i zwykłe poruszanie się po systemie i
korzystanie z podstawowych narzędzi może dać w kość.

> Czy bedzie w niedlugim czasie HP z 10 calowym LCD ?

Tak, będzie. Dodatkowo będzie on zbudowany na Atomie.

> Czy bedzie z lepsza bateria ten HP-ek ?

Tego nie wiem, ale mam nadzieję, że będzie. Obecnie _nowy_ MSI Wind oraz
Eee PC 901 są bezkonkurencyjne pod tym względem.

> Przy okazji - Czy netbooki nie sa za drogie w porównaniu z notebookami ?

Są warte tyle, ile my za nich jesteśmy w stanie zapłacić. IMHO o ile
cena nie przekracza 1400-1500 zł to jest w porządku, w końcu za dobrego
laptopa trzeba zapłacić co najmniej dwa razy tyle.

--
_PSYLO_       |  http://www.cafepc.pl
Gad: 5563748  |