Re: czy sa dyski twarde odporne na mroz?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 27 Oct 2008 - 16:24:31 MET

Artur pisze:
> witam,
>
> szukam nosnika danych o pojemnosci najlepiej 80-100 Gb odpornego na
> temperatury rzedu -20 st C. zastanawiam sie czy jakis dysk twardy by to
> wytrzymal

Kiedyś widziałem reklamę hitachi, gdzie jako jedyni mieli swoje dyski
twarde w urządzeniach montowanych na pływających górach lodowych. Ale to
byś musiał się u producenta dowiedzieć. Pewnie cena takiego dysku to
dobry 1k złotych i pewnie pojemność również nie porażająca. BTW
potrzebny również tobie dysk, co wytrzyma +50 stopni C w lato.