duży monitor LCD do rozrywki, co polecacie?

Autor: raaz <razorjack.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 27 Oct 2008 - 15:20:56 MET

hej !
ostatnio postanowiłem zmienić monitor na większy (z 19tki)
po głowie mi chodzi 24-26'', ostatnio pojawiła się iiyama ProLite E2607WS.
recenzje zbiera dobre, cena też bardzo dobra (<1500z)
planowane używanie: gry, filmy, programowanie itp. (stąd zależy mi na wysokiej
rozdzielczości - więcej informacji na ekranie)
Czy jest dla niej jakaś alternatywa? czy warto jeszcze coś rozważyć?
matryce TN produkowane teraz też są chyba znacznie lepsze (kolory) niż kilka
lat temu ?

pozdr,
raaz