Re: piloty do komputera

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 27 Oct 2008 - 13:11:45 MET

Natalia pisze:
> chce zakupic pilot do komputera. jakie polecacie?
>
> (byl pomysl pilota microsoft, ale juz ich nie ma, plotka glosi ze juz nie ma
> w produkcji)

Ja polecam Ci radiowy, na allegro kupowałem jakieś 30-35 zł, chyba
Medion czy jakoś tak. Działa dobrze.
http://www.allegro.pl/item463398072_pilot_z_super_softem_pod_usb_f_vat_nowe.html
ja kupowałem z tym programem co jest pokazany, jest też tańsza wersja
http://www.allegro.pl/item461641554_pilot_multimedialny_do_komputera_opis_pl_vista.html

ale nie wiem, czy z tym programem. W zależności od ułożenia antenki
pilot działa przez ściankę z cegły o grubości 1 cegły na odległość około
3 m i mi to wystarcza. Przydaje się, gdy słucham głośno muzyki, a jestem
akurat w wannie i babcia przyjdzie, to trzeba szybko ściszyć ;-)