Re: Wolny dysk USB

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Sun 26 Oct 2008 - 17:33:28 MET

Użytkownik "Borneq" <borneq@antyspam.hidden.pl> napisał w wiadomości
news:ge1qjl$hvn$1@news.onet.pl...
> Mam USB 2.0 i dysk TrekStor 500 GB; gdy chcę kopiować normalnie plik za
> pomocą TotalCommandera mam żałośnie niska prędkość rzędu 80 KB/s czy nawet
> 60 - tyle co internet!
>
> Na szczęście backup przy użyciu Nero BackItUp wraz z kompresją jest to
> 5.5 MB/s.
>
> Czym może być spowodowana taka niska prędkość przy zwykłym kopiowaniu
> plików?

Na poczatek odlacz wszystko co posiadasz na USB (oprocz klawiatury i mychy o
ile sa na usb)... a juz na pewno odlacz wszystkie rozgaleziacze (huby) usb o
ile posiadasz.
Podlacz dysk bezposrednio do zlacza USB na plycie glownej... sprawdz, jezeli
jest to samo to sprawdz wszystkie dostepne zlacza usb na plycie glownej po
koleji.

Dolacz info:

Jaka plyta ?
Jaki OS ?