Re: Obudowa z Air Duct pod Athlona (?)

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Sun 26 Oct 2008 - 10:23:18 MET

> nie ma to żadnego wpływu - lepiej zdejmij ten komin i wstaw jakiś cichy
> wiatrak, który będzie wyciągał powietrze z boku... najważniejsze dla
> procesora jest to jakie chłodzenie założysz bezpośrednio na nim...

wyciągał ? ja mam taki co mi wrzuca z boku świeże powietrze do środka na
procesor i chipset a dzięki temu średnio jakieś 10 stopni mniej jak bez na
procesorze. Pozatym dzięki temu wentylator od AMD praktycznie nie rozpędza
się powyżej 2 tys. A tak potrafił do 5 tys obrotów/min się rozpędzać (wersja
na procki 125W Athlon 6400+).
W zeszłym tygodniu zmieniłem płytę i procka na E8600@3.33+Pentagram Freezone
i dzięki temu w stresie temperatura CPU nie przekracza 36 stopni.