Wymiana dysku w notebooku

Autor: MariuszC <marcukr_at_op.toskasuj.pl>
Data: Sun 26 Oct 2008 - 08:22:26 MET

Witam,
w notebooku szyna HDD to SATA, mam w tej chwili dysk 120GB i już
kupując notebooka był dla mnie mały, ale niestety producent nie
wypuścił na rynek polski modeli z większymi dyskami. Teraz jestem
po gwarancji i myślę o zwiększeniu pojemności dysku, z tym że widzę
iż większość nowych modeli posiada już interfejs SATA II. Powiedzcie
mi proszę, czy obie szyny są kombatybilne wstecz, tzn jak podłączę
dysk SATA II do komputera który obsługuje SATA czy dysk będzie poprawnie
pracował z SATA (nie mówcie że nie będą wykorzystane jego możliwości bo
to jest oczywiste)?

Mariusz