Re: Ram

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sun 26 Oct 2008 - 04:03:17 MET

Dnia 25.10.2008, sion napisał(a):

> Na wikipedii jest napisane, że nowoczesne chipsety obsługują w trybie
> dual channel pamięci o różnej pojemności. Tylko skąd teraz wiadomo które
> obsługują a które nie szczególnie jak sie interesuje tańszymi płytami.

Nie zaglądałem na WiKi, nie ma tam listy tych, które to obsługują?
Jak nie, to szukaj na stronach producentów poszczególnych chipsetów. Sam
niedawno podawałem tu link z takową listą na WWW Intela.

> W opisach płyt głównych nie pojawia sie taka informacja.

W specyfikacjach też rzadko, ale w instrukcjach przeważnie jest.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/