Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio Notebook + Logitech Z-5500

Autor: Michał P. <sclavyn_at_gazeta.pl>
Data: Sat 25 Oct 2008 - 02:40:37 MET DST

Czy jeśli kupię wspomniana w temacie kartę dźwiękową i zestaw głośników to
żeby cieszyć się dźwiękiem 5.1 wystarczy podłączyć głośniki do karty za
pomocą wejścia S/PDIF ? Bo i Creative i Logitech takie wejścia/wyjścia
posiadają. Dobrze kombinuje? Nie uśmiecha mi się dokupowanie dodatkowej
stacji dokującej za 100 zł żeby mieć 5.1. Wiem, że stówa w porównaniu z ceną
głośników to nie jest wielki wydatek ale istnieją pewne granice:D
Oczywiście wszystko chcę podłączyć pod laptopa:)
Pozdrawiam
M.