Re: 2 talerze i 3 glowice ?

Autor: Yyy <yts_at_meansoxygen.o2.pl>
Data: Fri 24 Oct 2008 - 14:46:20 MET DST

"doom3" <doom3mk@o2.pl> wrote in news:gdsfei$185a$1@news2.ipartners.pl:

> OMG... jakies potwierdzenie tego powyzszego, pierwszy raz sie z tym
> spotykam... (wlasnie jada do mnie 2 x 500GB ;) )

normalna technologia
a np. myslisz, ze na podstawie czego przypisuje sie dla danego procesora z
jaka czestotliwoscia znamionowa ma pracowac (za co producent daje gwarancje)?

dany uklad wytrawia sie na np. kilku tysiacach platkow krzemu (pochodzacych z
pokrojenia tego samego wychodowanego krysztalu krzemu), a potem te procesorki
poddaje sie testowaniu i obserwuje sie przy jakiej czestotliwosci JESZCZE nie
robia bledow :)
(nie mowiac juz, ze i tak wiekszosc idzie do ponownego przemialu)

--
Y?