Asus X70Z - dylemat

Autor: Crash <abcd_at_vpcarg.cy>
Data: Thu 23 Oct 2008 - 20:42:18 MET DST

Witam
Męczy mnie siostra żebym wyszukał jej laptopa w okolicach 2T PLN.
Ostatnio w ręce wpadła mi oferta Selgrosu i mają oni w swojej ofercie Asusa
X70Z cena 2200 PLN brutto.

Parametry
Athlon X2 Dual-Core QL-60 (1,9GHz)
17'' WXGA najbardziej przemawiający argument ;)
dysk 250Gb
2Gb ramu
DVD-DL, wifi, kamerka
no i oczywiście nieśmiertelna Vista H Premium w komplecie

i teraz pytanie czy warto się tym zaiteresować za te pieniądze.
Niestety nic nie podają na temat grafy. Na polskich stronach google nic nie
podaje. Na zagranicznych jest ten laptek ale już z Turionem i większym
dyskiem.
Dzwoniłem we wtorek i dzisiaj i w sumie nie sprzedali ani sztuki więc nie
ma brania na nie.
Dajcie jakieś opinie, czy warto się tym zainteresować, czy sobie odpuścić i
poszukac coś innego.
Dzięki z góry.

--
Pozdro