Re: DVD-RAM - jak zapisywac? z poziomu systemu czy aplikacja?

Autor: Marcin <mwlodarc_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 23 Oct 2008 - 09:48:43 MET DST

> Gadamy o sprzecie jakbys nie zauwazyl. Pytaj na pl.comp.os.ms-windows.winnt

Zauwazylem, ale wydaje mi sie, ze moje pytanie dotyczy jednak sprzetu. Pytam o
sposob zapisu, a nie o konkretny program. Pytanie jest tez niezalezne od
systemu operacyjnego, wiec nie wiem dlaczego akurat mw-windows.winnt.

Na tej grupie znalazlem wiele cennych wskazowek i wydaje mi sie, ze pytanie to
jak najbardziej pasuje do tej grupy.

Moze mnie zle zrozumiales, ale chodzi mi o roznice w zapisie na plytce dvd-ram.
Jedno rozwiazanie to formatowanie fat32 albo udf i korzystam z plytki jak z
duzej dyskeitki.
Drugie rozwiazanie to zapisywanie na niej tak jak na kazdej innej dvd+-rw

Slyszalem, ze zapis a DVD-RAM jest pewniejszy i trwalszy niz na DVD+-R(W) (a
moze to tylko miejskie legendy?) i chcialem upewnic sie, czy jest to prawda
bez wzgledu na to w jaki sposob nagramy plytke?

Pozdrawiam,
Marcin