Acer 5930G

Autor: Jacek <jdwind_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 23 Oct 2008 - 07:17:30 MET DST

Witam, kupiłem laptop Acer 5930G bez wgranego systemu. Na stronie producenta
znalazłem jedynie dostępny BIOS i oprogramowanie dla MS Vista. Próbowałem
wgrać XP ale chwilę tylko "pomielił" i pokazały się błędy (coś z dyskiem itp.
komunikat niezbyt czytelny). Możecie mi podpowiedzieć, czy jest możliwość
wgrania XP na ten komputer i co mam zrobić, żeby mi się to udało? (link do
aukcji z wyszczególnieniem:
http://allegro.pl/item455887376_mocarz_acer_5930_t5800_2x2_0g_4g_320_gf9600gt_ddr3.html
- prosiłem gościa, żeby mi zmienił BIOS pod XP ale chyba "zapomniał" tego
zrobić).
Pozdrawiam